Scena Marki
11.02.2020 11:48:54
Pojęcie „marki” tworzy się na styku wielu obszarów. W ramach nowej przestrzeni dyskusyjnej ARENA DESIGN 2020 – Scena Marki – marka polskiego wzornictwa zaprezentuje swój ogromny potencjał.
Scena Marki to program, którego uczestnicy rozmawiać będą o projektowaniu, innowacjach, aranżacji przestrzeni oraz o wzmacnianiu pozycji polskich marek na rynkach zagranicznych. Zostaną również udzielone odpowiedzi na pytania, czym w ogóle jest marka w meblarstwie i kiedy staje się rozpoznawalna. W strefie unikalnej wiedzy swoim doświadczeniem podzielą się eksperci w dziedzinie meblarstwa, projektanci i naukowcy. Gościem specjalnym będzie między innymi specjalista od materiałów i technologii - in. dr Sascha Peters z Haute Innovation. Podczas prelekcji, uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób budowano jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek meblarskich –Nowy Styl.
Na wizerunek marki składa się wiele różnych elementów, w tym postrzeganie jej przez partnerów zagranicznych. Wydarzenie dotyczyć będzie wyzwań jakie stawia światowa branża meblarska przed narodowymi markami. Zostaną poruszone takie zagadnienia, jak zaangażowanie we współtworzenie dobrej przestrzeni do życia w pracy i nauki dla ludzi na całym świecie oraz w jaki sposób reagować na wyzwania nowoczesnej gospodarki. Tematem do dyskusji jest też tożsamość polskich marek – jak znaleźć na światowym rynku niszę, w której polskie meble byłyby kojarzone z konkretnymi wartościami oraz czy polscy projektanci mają szansę na karierę za granicą?
Organizatorem całego wydarzenia będzie dr inż. Tomasz Wiktorski, członek Polskiego Towarzystwa Statystycznego, uczestnik przygotowań i realizacji takich projektów jak: Program Flagowy Polskie Meble, Radomsko Mebluje czy Krajowe Specjalizacje Inteligentne i wiele innych. Współpracownik Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli. Realizator kontraktów i zleceń dla dużych, średnich i małych firm meblarskich. Człowiek cytowany przez krajowe i zagraniczne media gospodarcze i branżowe. W 2019 roku wyróżniony tytułem „Ambasador Meblarstwa”. Specjalista w swoim fachu dodaje, że „marka to pojęcie wielowymiarowe. Żeby odniosła sukces musi być prawdziwa, dlatego na Scenie Marki poruszymy wiele kluczowych spraw ważnych dla budowania marki polskiej branży meblarskiej!”