Zostań partnerem BLOGGERS ZONE podczas targów HOME DECOR
Już po raz ósmy na Targach HOME DECOR grupa blogerek wnętrzarskich, projektantek wnętrz i trendwatcherek zorganizuje Strefę Trendów BLOGGERS ZONE. Dołącz do partnerów strefy i promuj swoje marki!
Strefa trendów Bloggers Zone stanowi prawdziwy hit ekspozycji biznesowych Targów Wnętrz HOME DECOR, których kolejna edycja odbędzie się w Poznaniu od 22 do 25 lutego 2022. To inicjatywa grupy pięciu opiniotwórczych blogerek wnętrzarskich, projektantek wnętrz, pod wodzą Uli Michalak, które przy współpracy z wystawcami - wykorzystując własną kreatywność i znajomość trendów - zaaranżują specjalną przestrzeń na targach HOME DECOR. Partnerami strefy będą znane i mniej znane marki oferujące produkty wyposażenia wnętrz. Powstanie ciekawa przestrzeń, pełna inspiracji i pomysłów na aranżację.
Jak było w 2020 roku?
Ostatnia edycja Bloggers Zone odbyła się w lutym 2020 roku. Wówczas ekspozycja opierała się głównie o najbardziej zmysłowy i subtelny trend ‘shaped + softened’. Chodzi o naturalne, zaoblone i delikatne kształty, jakby zaczerpnięte organicznie z przyrody. Zmysłowe, gładkie i bezpieczne formy mają nas odcinać od wulgarnego i krzykliwego świata zewnętrznego. Nienachalna kolorystyka z palety barw ziemi jest manifestacją i powrotem do natury. Takie barwy są gwarancją spokoju i odprężenia. Naturalne materiały, bawełna, len kamień, drewno to pochwała tradycji i kultury, gdzie prace rzemieślników były najwyżej cenione. W oparciu o ten kierunek twórczynie wybierały produkty aranżacji wystawy, dbając, by każdy element był spójny, mimo iż w projekcie uczestniczyło 25 marek. Bazą do prezentacji była kolorystyka zawarta w tapecie RYNGO, London Art. Wszelkie odcienie szarości i beżu blogerki starały się pokazać w kolejnych elementach. Etniczny wzór tapety, również wpisuje się doskonale w tendencję, ku chwale rękodziełu.
Obok wyjątkowej wystawy, organizatorzy zadbali również o ciekawy i inspirujący program spotkań. Wyjątkowym zainteresowaniem cieszyły się wykłady dotyczące trendów oraz zwracające uwagę na detal we wnętrzu, prowadzone przez eksperta designu, historyka sztuki, Dagmarę Jakubczak. Natomiast specjaliści od social mediów z ramienia Homebooka podzielili się z odwiedzającymi wiedzą, ale i sztuczkami, które w codziennej pracy pomagają im dotrzeć do milionowej społeczności poprzez Facebook i Instagram. Z kolei eksperci z firmy Sfera Group, podzielili się z gośćmi wiedzą na temat ‘Komunikacja marki w branży wnętrzarskiej. Trendy 2020’ opierając się na przeprowadzonych badaniach branżowych.
Zobacz relację edycji Bloggers Zone 2020
Posłuchaj co o idei strefy Bloggers Zone mówi pomysłodawczyni Ula Michalak
Zostań partnerem BLOGGERS ZONE
Bloggers Zone to miejsce promocji marek skierowanej do grupy architektów wnętrz i blogerów, miejsce prezentacji najnowszych trendów i wzorów we wnętrzu. Z roku na rok inicjatywa jest rozszerzana o kolejne funkcje i przestrzenie, by odzwierciedlać zarówno trendy wnętrzarskie, jak i przemiany społeczne wpływające na funkcjonowanie przestrzeni domowej.
Edycja 2022 to kolejne zmiany i nowe propozycje pokazania się szerszej publiczności tym razem w formie hybdrydowej. Powstanie realna strefa Bloggers Zone, która w czasie targów Home Decor stanie się jednocześnie miejscem spotkań zaproszonych gości oraz prezentacji produktowych live wprost ze strefy.
Planujemy dwie odsłony strefy Bloggers Zone: wnętrze prywatne i wnętrze komercyjne (butikowy hotel).
Kogo zaprosimy do strefy Bloggers Zone?
W ramach promocji wydarzenia będziemy kierować komunikację do zainteresowanych grup odbiorców kanałami SoMe oraz dedykowanym mailngiem:
- architekci i projektanci wnętrz
- blogerzy wnętrzarscy
- sieci handlowe
- galerie homingowe
- showroomy wnętrzarskie
- sklepy internetowe
- salony meblowe
- hotelarze
- deweloperzy