Organizator: Grupa MTP

Scena Marki

11.02.2020 11:48:54

Podziel się

Pojęcie „marki” tworzy się na styku wielu obszarów. W ramach nowej przestrzeni dyskusyjnej ARENA DESIGN 2020 – Scena Marki – marka polskiego wzornictwa zaprezentuje swój ogromny potencjał.

Scena Marki to program, którego uczestnicy rozmawiać będą o projektowaniu, innowacjach, aranżacji przestrzeni oraz o wzmacnianiu pozycji polskich marek na rynkach zagranicznych. Zostaną również udzielone odpowiedzi na pytania, czym w ogóle jest marka w meblarstwie i kiedy staje się rozpoznawalna. W strefie unikalnej wiedzy swoim doświadczeniem podzielą się eksperci w dziedzinie meblarstwa, projektanci i naukowcy. Gościem specjalnym będzie między innymi specjalista od materiałów i technologii - in. dr Sascha Peters z Haute Innovation. Podczas prelekcji, uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób budowano jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek meblarskich –Nowy Styl.

Na wizerunek marki składa się wiele różnych elementów, w tym postrzeganie jej przez partnerów zagranicznych.  Wydarzenie dotyczyć będzie wyzwań jakie stawia światowa branża meblarska przed narodowymi markami. Zostaną poruszone takie zagadnienia, jak zaangażowanie we współtworzenie dobrej przestrzeni do życia w pracy i nauki dla ludzi na całym świecie oraz w jaki sposób reagować na wyzwania nowoczesnej gospodarki.  Tematem do dyskusji jest też tożsamość polskich marek – jak znaleźć na światowym rynku niszę, w której polskie meble byłyby kojarzone z konkretnymi wartościami oraz czy polscy projektanci mają szansę na karierę za granicą?

 

 

Organizatorem całego wydarzenia będzie dr inż. Tomasz Wiktorski, członek Polskiego Towarzystwa Statystycznego, uczestnik przygotowań i realizacji takich projektów jak: Program Flagowy Polskie Meble, Radomsko Mebluje czy Krajowe Specjalizacje Inteligentne i wiele innych. Współpracownik Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli. Realizator kontraktów i zleceń dla dużych, średnich i małych firm meblarskich. Człowiek cytowany przez krajowe i zagraniczne media gospodarcze i branżowe. W 2019 roku wyróżniony tytułem „Ambasador Meblarstwa”. Specjalista w swoim fachu dodaje, że „marka to pojęcie wielowymiarowe. Żeby odniosła sukces musi być prawdziwa, dlatego na Scenie Marki poruszymy wiele kluczowych spraw ważnych dla budowania marki polskiej branży meblarskiej!”

 

Program Bilety AD Talks